KEDUL - Elektrické ruční nářadí, kompresory, svářecí technika, vzduchové...

Obchodní podmínky

Objednávky:
Všechny objednávky podané prostřednictvím tohoto obchodu jsou závazné.

Storno objednávky:
Pokud zjistíte, že jste omylem objednali špatné zboží, ihned nás kontaktujte emailem či telefonicky a žádejte zrušení vaši objednávky. Vždy uvádějte číslo objednávky, které najdete ve vaši emailové schránce v emailu potvrzujícím přijetí vaši objednávky.

Dodací podmínky:
Dodací podmínky jsou uvedeny u nabízeného zboží.

Způsob placení:
1) expresní balíková služba PPL - objednané zboží Vám zašleme touto službou, předáme tel. kontakt na Vás a expresní balíková společnost PPL se s Vámi domluví na datu a čase předání,
2) osobní oběr - zboží zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v prodejně KEDUL ŠUMPERK, s.r.o., Žerotínova 2884/57b, 787 01 Šumperk, kde Vám bude zboží předvedeno, nebo po domluvě i na ostatních našich prodejnách.

Balné a přepravné:

Balné se neúčtuje. Přepravné je po celé České republice jednotné 140,- Kč, u zásilky nad 20000,- Kč je přepravné zdarma.

Záruka a reklamace:
Záruční lhůta je uvedena u každého zboží na záručním listě, pokud ne, je tato lhůta stanovena zákonem na 2 roky. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Záruka je také neplatná, pokud na záručním listě bylo změněné, odstraněné nebo nečitelné výrobní číslo nebo název zboží. Reklamované zboží musí být doručeno prodávajícímu do místa jeho podnikání spolu s písemným řádně specifikovaným oznámením vad, které musí obsahovat též volbu nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou. Prodávající bude reklamace posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží, resp. výrobci takové zboží odešle k vyjádření a vyřízení. Reklamované zboží musí být zasláno řádně vyčištěné a řádně zabalené proti poškození při přepravě. Musí být přiložen originální doklad o koupi zboží v internetovém obchodě www.kedul.cz . Náklady spojené se zasláním reklamace nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je mu zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět. Maximální doba vyřízení Vaší reklamace je zákonem stanovena na 30 dní od obdržení reklamovaného zboží.

Výměna zboží, vrácení zboží:

Každý zákazník má právo na vrácení zboží nebo na jeho výměnu. To vše bez udání důvodu do 14-ti dnů od jeho převzetí. V takovém případě se zákazník zavazuje uhradit provozovateli obchodu www.kedul.cz poplatek spojený s dodáním zboží (přepravné 140,- Kč). Vrácení či výměna zboží je možná za předpokladu, že je zboží vráceno zpět nepoužité, nepoškozené, kompletní, zabalené v původním balení a s původními etiketami. V případě vrácení či výměny zboží, postupujte dle následujících pokynů:

V případě, že Vámi objednané zboží nevyhovuje Vašim představám, máte možnost bez uvedení důvodu vrátit zboží zpět. Podmínkou pro vrácení peněz je:
1) Zákazník musí odeslat zásilku zpět nejpozději do 14-ti dnů od obdržení zásilky.
2) Zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení a musí být zasláno zpět v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce a prodejce, spolu s řádně vyplněným návratovým listem a originálním dokladem o koupi zboží v našem obchodě. Pro Vaši potřebu si vytvořte kopii dokladu.
3) Zboží nám zašlete na adresu naši provozovny KEDUL ŠUMPERK s.r.o., Žerotínova 2884/57b, 787 01 Šumperk doporučeným balíkem (ne dobírkou). Peníze Vám vrátíme nejpozději do 14-ti dnů, po obdržení zásilky, na Váš účet, případně složenkou.