A. Převzetí stroje do opravy
1. Zákazník bude dotázán na své jméno nebo jméno firmy, na které bude zakázka zhotovena a na kontakt (telefonní číslo nebo email) na který bude informován o probíhající opravě.
2. Zákazník bude dotázán, na co nejpodrobnější popis závady, který urychlí diagnozu a následnou opravu stroje. Bez řádného popisu závady servis nezaručuje odstranění skrytých závad, které se mohou projevit až po delší době chodu.
3. Servisní technik nebo jiný pracovník firmy vystaví doklad o převzetí stroje do opravy, který bude vyžadován pro převzetí zhotovené zakázky. Uvedená částka a datum opravy jsou jen orientační a mohou se změnit.
B. Zhotovení zakázky
1. Servis vykoná objednanou opravu v nejkratší možné lhůtě za použití originálních náhradních dílů a technologie doporučené výrobcem daného zařízení, pokud nebude stanoveno jinak.
2. Servis si vyhrazuje právo na prodloužení termínu opravy o nezbytně nutnou dobu, v případě nutnosti objednání a následné dodávky náhradního dílu od výrobce nebo jeho distributora v případě, že nutné díly nejsou ve skladových zásobách servisu nebo výrobce. Doba se může prodloužit i s ohledem na složitost a typové stáří zařízení.
3. U případného zvýšení rozpočtu bude zákazník kontaktován a servis provede opravu až po jeho odsouhlasení.
4. V případě nesouhlasu zákazníka s navýšením rozpočtu opravy si firma účtuje náklady spojené se zjištěním technického stavu přístroje.
5. Doplňující informace o průběhu opravy servis poskytuje jen na požádání.
6. Servis nezaručuje navrácení stroje ve stejném stavu v jakém byl dodán, v případě, že se nebude opravovat.
7. Náklady na zjištění závady se nebudou účtovat v případě zanechání stroje servisu k ekologické likvidaci a nebo v případě zakoupení nového stroje u firmy Kedul Šumperk, s.r.o.
8. Servis vyúčtuje vykonanou službu a použitý materiál na základě platného ceníku oprav servisu.
9. Všechny opravené elektrické stroje podléhají výstupní kontrole dle normy ČSN EN 33 1600 ed2.
C. Vyzvednutí zakázky
1. Po dokončení opravy bude zákazník neprodleně kontaktován na uvedené kontaktní údaje, pokud nebylo předem domluveno jinak.
2. Servis vydá předmět opravy po předložení potvrzení o převzetí do opravy. V případě ztráty tohoto potvrzení je zákazník povinen ohlásit tuto skutečnost servisu, který v takovém případě vydá předmět opravy jen po předložení platného OP.
3. Vyměněné náhradní díly budou vydány jen po vyžádání.
4. Je možnost domluvit zaslání předmětu opravy zásilkovou službou na uvedenou adresu. K ceně opravy pak budou přičteny náklady na dopravu a balné.
5. Od doby vyzvání k vyzvednutí opravy má zákazník firmy Kedul Šumperk, s.r.o stroj zdarma uskladněn po dobu tří měsíců. Od uplynutí posledního dne stanovené doby, má servis právo účtovat poplatek za uskladnění, a to ve výši 10Kč za každý den zpoždění. Pokud si zákazník nevyzvedne předmět opravy ani ve lhůtě dalších 6 měsíců, tak stroj propadá do vlastnictví firmy Kedul Šumperk, s.r.o a firma si uděluje nárok pak se strojem nakládat dle vlastního uvážení.
6. V případě odmítnutí zaplacení vyúčtované částky servis předmět nevydá.
D. Záruka a reklamace.
1. Servis poskytuje na vykonanou opravu záruku podle platné legislativy.
2. Zákazník je povinen informovat servis o projevené vadě neprodleně po jejím zjištění a nepoužívat stroj i při zjištění závady.
3. Zákazník je povinen při reklamaci předložit zakázkový list o vyhotovené opravě a doklad o zaplacení.
4. I přes podobné vnější projevy závady se může stát, že závadu způsobuje část zařízení, která nebyla předmětem předchozí opravy. V takovém případě nebude reklamace uznaná a bude vyúčtována jako další oprava. Záruka se dále nevztahuje na: - Poškození způsobené nešetrným nebo nesprávným zacházením. - Závady způsobené náhodným nebo záměrným vniknutím kapaliny nebo cizích předmětů do výrobku.