servis elektrického nářadí

Opravujeme elektrické a akumulátorové nářadí a stroje, provádíme revize a případně vystavíme
vyřazovací protokol stroje pro vyřazení z evidence.

Kvalita

Naši technici jsou plně proškoleni přímo v servisních centrech daných značek nářadí a mají k dispozici plně vybavený servis dle požadavků těchto značek. Používáme pouze originální díly.

Úspora financí

Opravou v autorizovaném servise prodloužíte životnost vašeho nářadí a tím snížíte investice do nových strojů. Při pravidelných kontrolách strojů lze předejít dražším opravám.

Co opravujeme?

Opravujeme stroje většiny značek na českém trhu, na které lze sehnat originální díly. 
Značky nářadí, které opravujeme: Makita, Festool, Narex, Maktec, Hitachi, Bosch, Dolmar, Metabo, Flex, Dewalt, Hecht, Extol, Ferm a další.

servis zahradní a lesní techniky

Opravujeme u nás zakoupenou zahradní techniku, provádíme periodické prohlídky a případně vystavíme vyřazovací protokol stroje
pro vyřazení z evidence. Brousíme pilové řetězy a nože do sekaček.

Kvalita

Naši technici jsou plně proškoleni přímo v servisních centrech daných značek nářadí a mají k dispozici plně vybavený servis dle požadavků těchto značek. Používáme pouze originální díly.

Úspora financí

Opravou v autorizovaném servise prodloužíte životnost vašeho nářadí a tím snížíte investice do nových strojů. Při pravidelných kontrolách strojů lze předejít dražším opravám.

Co opravujeme?

Opravujeme stroje, které byly zakoupeny u nás na prodejně.  
Značky nářadí, které opravujeme: Makita, Dolmar, Hecht a další.

SERVIS kompresorů

Opravujeme pístové i šroubové kompresory, provádíme periodické prohlídky i servis a případně vystavíme
vyřazovací protokol stroje pro vyřazení z evidence.

Kvalita

Naši technici jsou plně proškoleni přímo v servisních centrech daných značek nářadí a mají k dispozici plně vybavený servis dle požadavků těchto značek. Používáme pouze originální díly.

Úspora financí

Opravou v autorizovaném servise prodloužíte životnost vašeho nářadí a tím snížíte investice do nových strojů. Při pravidelných kontrolách strojů lze předejít dražším opravám.

Co opravujeme?

Opravujeme kompresory většiny značek na českém trhu, na které lze sehnat originální díly.  
Značky nářadí, které opravujeme: Schneider, InAircom, Orlík, Almig a další.

CENÍK

Variantu vaší opravy vám navrhne přijímací technik při převzetí stroje.

  • 150 Kč za 15 min.
    STANDARD
    • Vztahuje se na veškeré servisní práce.
    • Vaše stroje jsou opravovány v co možná nejkratším termínu v pořadí, v jakém jsou přijmány na servis.
      ELEKTRO

      ZAHRADNÍ TECHNIKA
      KOMPRESORY
  • 120 Kč za opravu
    mini
    • Vztahuje se na výměnu uhlíkůpřívodního kabelu nebo běžného sklíčidla.
    • Váš stroj je opraven přednostně - do 2 pracovních dnů je díl vyměněn nebo objednán.
    • NEPLATÍ PRO VYSAVAČE
  • od 150 Kč za stroj
    diagnostika
    • Poplatek za zjištění závady.
    • Pokud stroj nebude opravován (nerentabilní oprava, nelze již objednat ND) je účtován poplatek za zjištění závady.
    • Pokud si v naší prodejně při vyzvednutí zakoupíte nový stroj tak polatek bude při platbě odečten.
  • 150 Kč za stroj
    PROTOKOL
    • Zhotovení vyřazovacího protokolu.
    • Pokud stroj nebude opravován (nerentabilní oprava, nelze již objednat ND) nabízíme vystavení vyřazovacího protokolu, pro vyjmutí z evidence strojů.
  • 100 Kč za stroj
    REVIZE
    • Revize elektrozařízení a elektrospotřebičů.
    • Nad 10 ks elektronářadí cena
      60 Kč/stroj
    • Každý stroj a elektrospotřebič ve vaší firmě musí mít platnou revizi.
  • 15 Kč za km
    Výjezd
    • Výjezd servisního technika ke strojům, které není možné převézt, nebo musí být seřízeny na místě.
    • +
      sazba EXPRES
  • 90 Kč za řetěz
    broušení
    • Nabroušení pilového řetězu.
    • BROUŠENÍ A VYVÁŽENÍ
      NOŽE DO SEKAČKY

      100 Kč/ks
    • Nabroušené řetězy a nože jsou připraveny k vyzvednutí vždy následující den v 10:00.

Podmínky pozáručního servisu KEDUL ŠUMPERK, s.r.o.

A. Převzetí stroje do opravy

1. Zákazník bude dotázán na své jméno nebo jméno firmy, na které bude zakázka zhotovena a na kontakt (telefonní číslo nebo email) na který bude informován o probíhající opravě.

2. Zákazník bude dotázán, na co nejpodrobnější popis závady, který urychlí diagnozu a následnou opravu stroje. Bez řádného popisu závady servis nezaručuje odstranění skrytých závad, které se mohou projevit až po delší době chodu.

3. Servisní technik nebo jiný pracovník firmy vystaví doklad o převzetí stroje do opravy, který bude vyžadován pro převzetí zhotovené zakázky. Uvedená částka a datum opravy jsou jen orientační a mohou se změnit.

B. Zhotovení zakázky

1. Servis vykoná objednanou opravu v nejkratší možné lhůtě za použití originálních náhradních dílů a technologie doporučené výrobcem daného zařízení, pokud nebude stanoveno jinak.

2. Servis si vyhrazuje právo na prodloužení termínu opravy o nezbytně nutnou dobu, v případě nutnosti objednání a následné dodávky náhradního dílu od výrobce nebo jeho distributora v případě, že nutné díly nejsou ve skladových zásobách servisu nebo výrobce. Doba se může prodloužit i s ohledem na složitost a typové stáří zařízení.

3. U případného zvýšení rozpočtu bude zákazník kontaktován a servis provede opravu až po jeho odsouhlasení.

4. V případě nesouhlasu zákazníka s navýšením rozpočtu opravy si firma účtuje náklady spojené se zjištěním technického stavu přístroje.

5. Doplňující informace o průběhu opravy servis poskytuje jen na požádání.

6. Servis nezaručuje navrácení stroje ve stejném stavu v jakém byl dodán, v případě, že se nebude opravovat.

7. Náklady na zjištění závady se nebudou účtovat v případě zanechání stroje servisu k ekologické likvidaci a nebo v případě zakoupení nového stroje u firmy Kedul Šumperk, s.r.o.

8. Servis vyúčtuje vykonanou službu a použitý materiál na základě platného ceníku oprav servisu.

9. Všechny opravené elektrické stroje podléhají výstupní kontrole dle normy ČSN EN 33 1600 ed2.

C. Vyzvednutí zakázky

1. Po dokončení opravy bude zákazník neprodleně kontaktován na uvedené kontaktní údaje, pokud nebylo předem domluveno jinak.

2. Servis vydá předmět opravy po předložení potvrzení o převzetí do opravy. V případě ztráty tohoto potvrzení je zákazník povinen ohlásit tuto skutečnost servisu, který v takovém případě vydá předmět opravy jen po předložení platného OP.

3. Vyměněné náhradní díly budou vydány jen po vyžádání.

4. Je možnost domluvit zaslání předmětu opravy zásilkovou službou na uvedenou adresu. K ceně opravy pak budou přičteny náklady na dopravu a balné.

5. Od doby vyzvání k vyzvednutí opravy má zákazník firmy Kedul Šumperk, s.r.o stroj zdarma uskladněn po dobu tří měsíců. Od uplynutí posledního dne stanovené doby, má servis právo účtovat poplatek za uskladnění, a to ve výši 10Kč za každý den zpoždění. Pokud si zákazník nevyzvedne předmět opravy ani ve lhůtě dalších 6 měsíců, tak stroj propadá do vlastnictví firmy Kedul Šumperk, s.r.o a firma si uděluje nárok pak se strojem nakládat dle vlastního uvážení.

6. V případě odmítnutí zaplacení vyúčtované částky servis předmět nevydá.

D. Záruka a reklamace.

1. Servis poskytuje na vykonanou opravu záruku podle platné legislativy.

2. Zákazník je povinen informovat servis o projevené vadě neprodleně po jejím zjištění a nepoužívat stroj i při zjištění závady.

3. Zákazník je povinen při reklamaci předložit zakázkový list o vyhotovené opravě a doklad o zaplacení.

4. I přes podobné vnější projevy závady se může stát, že závadu způsobuje část zařízení, která nebyla předmětem předchozí opravy. V takovém případě nebude reklamace uznaná a bude vyúčtována jako další oprava. Záruka se dále nevztahuje na: - Poškození způsobené nešetrným nebo nesprávným zacházením. - Závady způsobené náhodným nebo záměrným vniknutím kapaliny nebo cizích předmětů do výrobku.

KEDUL ŠUMPERK, s.r.o.

250+

stálých firemních zákazníků

 

100+

spokojených zákazníků za den

 

15.000+

položek skladem
na prodejně

 

25+

let zkušeností
na trhu

 

2.500+

opravených strojů
ročně